in

Novi Tomb Raider je gotov; imamo li još jedan „promašaj“ ili novi hit?

Shadow of the Tomb Raider nova je igra u rebootu Tomb Raider franšize, za koju smo znali da dolazi, ali je na kraju došla na velika vrata nekako neočekivano i tiho, bez velike pompe i očekivanja…

Novi gameplay za igru isplivao je na YT-u, a komentari ljudi su u najmanju ruku podijeljeni. Većina ima iste prigovore kao i za drugi dio serijala koji je uspio već u rasponu od jednog nastavka ustaliti formulu originala i nije zapravo ponudio ništa novo. Lokacija također mnogima nije odgovarala, ali to se ne čini kao problem za Shadow koji nas vodi na lokaciju prepunu džungli i ostalih zanimljivih mističnih majanskih poprišta.

Od samih početaka, igrači kritiziraju i vizualni prikaz koji jednostavno nije dostojan trenutnog stanja na tržištu, a smeta ih i prevelika količina RPG elemenata ubačenih u igru koji jednostavno odbijaju igrače, ali i krše smisao avanturističke i fast paced igre kakva bi Tomb Raider trebao biti.

No možda i najveći problem leži u priči, koja nam u prva dva dijela nije ponudila ništa što bi ostalo s nama, a na kojoj će se morati dobrano potruditi žele li vidjeti neki uspjeh u trećem dijelu. Sve to, ali i još neki manji prigovori razlog su za brigu oko uspjeha Shadow of the Tomb Raidera koji će se morati jako potruditi kako bi pronašao svoje tržište u već nakrcanom devetom mjesecu, unatoč svom velikom imenu.

Tko zna, možda svjedočimo prekretnici, a loša prodaja mogla bi značiti i kraj za serijal… bar na neko vrijeme. Znamo koliko su u Square Enixu zahtjevni po pitanju financija… ali tko zna, ovoga puta barem nisu razdvojili bazu igrača već na samom početku.