Da bismo realističnu pucačinu iz prvog lica za PC i konzole zaigrali ove godine, Insurgency: Sandstorm bacio je planove za dodavanje story kampanje za singleplayer i kooperativno iskustvo u vodu.
Insurgency: Sandstorm je nadolazeća taktička pucačina iz prvog lica koja je kao treći dio Insurgency serijala trebala sadržavati ambiciozan story mod za jednog igrača. Naime, kampanja je osmišljena kao singleplayer ili kooperativno iskustvo za četiri igrača koji preuzimaju ulogu iračke pobunjenice i njezinog najboljeg prijatelja te američkog vojnika i francuskog novaka u posebnoj misiju u iračkom ratnom području.
Međutim, developer New World Interactive odlučio je malo rasporediti svoje prioritete pa će njegova pucačina, koju pokreče Unreal Engine 4, zaboraviti na story kampanju do daljnjega, a čitav fokus preusmjerit će multiplayer komponenti.
„Singleplayer i kooperativna priča trenutno su otkazane, a [rad i objavu] istih razmotrit ćemo kasnije. Razlog tomu jesu visoki zahtjevi za proizvodnjom i naše predanosti da igru isporučimo našim fanovima 2018. godine. Priča je bila vrlo uzbudljiva i nova prilika za nas kao tim, ali smo smatrali da moramo izabrati“, priča glavni i odgovorni dizajner Insurgency: Sandstorma.
„U ovom trenutku“, nastavo je, „nama je važnije da dostavimo kompletno multiplayer i kooperativno iskustvo koje poboljšava Insurgency; ono koje je u skladu s našim stilom i ono što osjećamo da radimo najbolje. Znamo da nekima od vas ova odluka može biti neočekivana i nama je žao što smo morali podijeliti ovu vijest, ali to je bila promjena koju je naš tim morao napraviti“.