in

Rakuten Viber povezuje brendove i korisnike s Poslovnim pozivima

Rakuten Viber predstavlja globalno lansiranje Poslovnih poziva, rješenja osmišljenog za unaprjeđenje komunikacije između tvrtki i njihovih kupaca putem aplikacije. Brendovi mogu uspostaviti novi komunikacijski kanal, omogućavajući kupcima da besplatno obavljaju međunarodne pozive na svoje fiksne brojeve izravno putem Rakuten Vibera – jedinstvene usluge u industriji aplikacija za razmjenu poruka.

Nova ponuda posebno je važna za tvrtke koje se oslanjaju na call-centre. Pozivi unutar aplikacije mogu služiti različitim svrhama – kao što su pomoć pri upitima o proizvodima, praćenje narudžbi i post-prodajna podrška u sektoru maloprodaje i dostave. Banke mogu rješavati upite o računima, zakazivati sastanke, upravljati transakcijama te pružiti financijsko savjetovanje i podršku, dok ljekarne mogu pomoći s dopunama recepata, podijeliti raspored rada poslovnica te pružati konzultacije o alergijskim reakcijama i nuspojavama. Rakuten Viber donosi snažan alat za tvrke pomoću kojeg mogu učinkovito riješiti upite kupaca na praktičan način tako poboljšavajući korisničko iskustvo.

Ankete pokazuju da 91 posto potrošača preferira brendove koji nude mogućnost pozivanja ili slanja poruka. Viber Poslovni pozivi poboljšavaju trenutni skup komunikacijskih alata Viber for Business Solutions i nadopunjuju postojeće rješenje Poslovnih poruka, koje je omogućilo povezivanje kupaca i brendova. S uvođenjem Poslovnih poziva, Rakuten Viber korisnicima nudi slobodu izbora njihove preferirane metode komunikacije s brendom, bilo pozivom ili slanjem poruka.

 

Opcija poziva unutar aplikacije omogućuje korisnicima da obavljaju pozive bez prekida unutar iste aplikacije, eliminirajući potrebu za prebacivanjem između aplikacija. Ovaj način povećava konverziju, olakšava trenutačno rješavanje upita, ublažava frustraciju kupaca koja može rezultirati negativnim povratnim informacijama i štetom za reputaciju brenda te otvara mogućnosti za prodaju dodatnih proizvoda i prodaju tijekom razgovora.

Rani korisnici imaju priliku stvoriti pretražive poslovne račune s ugrađenim gumbom Viber Poslovni poziv ili dodati rješenje svojim postojećim računima u aplikaciji, omogućujući kupcima da lako pronađu uslugu. Korisnici mogu također izravno pokrenuti poziv iz chata s tvrtkom, primjerice, kontaktirajući službu za dostavu kako bi izmijeniti postavke dostave paketa nakon primanja obavijesti. Brendovi mogu uključiti poveznicu za Rakuten Viber poziv na svojim internetskim stranicama, olakšavajući svojim kupce da stupe u kontakt s njima.

Svi poslovni pozivi bit će besplatni za kupce, bez obzira na njihovu lokaciju što je posebno korisno za usluživanje kupaca koji zovu iz inozemstva – poput inozemnog putnika koji traži informacije o svojoj rezervaciji ili klijenta lokalne banke koji ima problema s kreditnom karticom u inozemstvu. Ovaj način omogućava poboljšanje globalne dostupnosti brenda, unapređenje upravljanja kriznim situacijama i stjecanje konkurentske prednosti pružanjem besplatnih poziva za podršku kupcima bilo gdje. Tvrtke mogu odabrati ili dodijeliti određeni broj za Rakuten Viber ili nastaviti koristiti svoj redovni broj call centra.