in

Ogroman broj prednarudžbi za Apple-ove Vision Pro naočale!

Apple je otvorio prednarudžbe za svoje Vision Pro naočale za AR tijekom vikenda prije službenog datuma lansiranja u SAD-u 2. ​​veljače. Prema procjenama analitičara Ming-Chi Kuoa, tvrtka je u dva dana prodala između 160.000 i 180.000 uređaja. I dok to može zvučati kao dobra vijest za Cupertino, dolazi s upozorenjem.

Kuo je prethodno predvidio da će Apple proizvesti 60.000 do 80.000 Vision Pro jedinica za dan lansiranja. Pišući na Mediumu , poznati analitičar kaže da su naočale rasprodane ubrzo nakon otvaranja procesa prednarudžbe i da je vrijeme isporuke za sva tri modela, koji nude 256 GB (3500 USD), 512 GB (3699 USD) i 1 TB (3899 USD) pohrane, povećao s pet tjedana na sedam tjedana.

Iako to zvuči kao dobra vijest za Apple, Kuo je primijetio da je vrijeme dostave ostalo nepromijenjeno nakon 48 sati, što bi moglo značiti da su narudžbe znatno pale nakon što su okorjeli obožavatelji Applea obavili kupnju. Napomenuo je da stalna potražnja za novim iPhoneima znači da se vrijeme dostave ovih uređaja obično povećava 24 do 48 sati nakon otvaranja prednarudžbi.

Kuo je primijetio da s obzirom da Apple ima 1,2 milijarde aktivnih korisnika, tvrtka razumije da je Vision Pro proizvod za vrlo usku skupinu ljudi. Naočale se isprva lansiraju samo u SAD-u, a globalno predstavljanje dolazi kasnije tijekom godine, vjerojatno tijekom lipnja, prije WWDC-a.

Prema Bloombergu , analitičari očekuju da će Apple ove godine isporučiti 300.000 do 400.000 jedinica Vision Pro, generirajući čak 1,4 milijarde dolara prihoda. To je puno novca, ali ne za tvrtku koja je prošle godine ostvarila 383 milijarde dolara prodaje.

Nedavno je potvrđeno da poput procesora koji se nalaze u Appleovim prijenosnim računalima i tabletima, Vision Pro M2 SoC ima 8-jezgreni CPU (četiri performanse i četiri učinkovite jezgre), 10-jezgreni GPU i 16-jezgreni Neural Engine. Također podržava frekvencije osvježavanja od 90Hz, 96Hz i 100Hz.

Činjenica da Vision Pro neće imati posvećenu aplikaciju Netflix, YouTube ili Spotify mogla bi odvratiti ljude od trošenja 3500 USD ili više na jednu od naočala. No, Cupertino će se vjerojatno nadati da će besplatne 25-minutne demo verzije dostupne u Appleovim trgovinama pomoći uvjeriti kupce da im daju svoj novac.