Igre često obiluju nezaboravnim trenucima koje bismo željeli ponovno doživjeti iz različitih razloga, bilo da se radi o uzbudljivim cinematicima ili spektakularnim dijelovima igre. Međutim, pristup tim trenucima može biti kompliciran, ovisno o sustavu spremanja i koliko je željeni dio ”daleko” u igri. Trenutno, Sony radi na novoj značajci za PlayStation konzole koja će stvarati ”okidače” tijekom igre, poput poglavlja na DVD-u, omogućujući vam ponovno igranje igre od tih točaka, što bi trebalo olakšati ponovno doživljavanje omiljenih trenutaka.
Iako neki PlayStation naslovi već nude opciju skakanja u određeni dio priče nakon završetka, to još uvijek nije univerzalni standard. Iako se većina važnih trenutaka u priči može pronaći online, mnogi igrači vjeruju da to nije isto kao ponovno iskustvo tih trenutaka s kontrolerom u ruci.
U patentu podnesenom 2. studenog, novi sustav omogućit će vam ponovno doživljavanje određenih dijelova igre s određenih točaka tijekom kampanje igre. Dokument pod nazivom “Content Streaming With Gameplay Launch” objašnjava da će sustav stvarati nove “okidače” dok prolazite kroz priču. Iako neke igre već dijele igru na misije ili poglavlja s opcijom ponovnog igranja tih dijelova, Sonyjev novi patent omogućava ovu značajku u svakoj igri, omogućujući lako vraćanje na te ”okidače” i ponovno doživljavanje određenih trenutaka kao borbe sa određenim bossem ili jednostavno preskočite dio igre koji vam je nezanimljiv.
Sony također spominje kako bi ovaj sustav mogao omogućiti igračima ponovno biranje izbora unutar igre, primjerice u Detroit: Become Human, dopuštajući im povratak do trenutka kada su donijeli određene odluke i biranje drugačije opcije. Sonyjev dokument tvrdi da bi to bilo korisno za igrače koji žele istražiti drugačiji narativni put bez potrebe da započinju novu igru od početka.
Iako je mogućnost slobodnog kretanja između određenih dijelova priče i njihovo ponovno igranje prisutna u nekim first-party PlayStation 5 igrama, nedostaje u igrama s naglašenom pričom poput God of War: Ragnarok i Spider-Mana 2. Ovaj sustav omogućuje ponovno igranje igre tako da brzo preskočite na najzanimljivije dijelove. Sony vjeruje da bi to moglo pomoći i igračima koji nemaju puno vremena ili nisu previše vješti. Na primjer, developeri bi mogli podijeliti igru po dijelovima, pa bi igrači mogli brzo skakati između njih, kao da gledaju film.