Usluga za streaming igara zvana Google Stadia bila je lansirana krajem 2019. godine i isključena početkom 2023. godine. Nisu potrebne detektivske vještine da bi se odgovorilo na pitanje zašto Stadia nije bila uspješna platforma, ali smo svejedno dobili obrazloženje što je presudilo Stadiji i zašto su u Googleu odlučili izvući žicu iz utičnice.
U sklopu sudskog procesa između Microsofta i američkog FTC-a objavljena je izjava Googleovog zaposlenika Dova Zimringa koji je kratko opisao zašto Google nije ostvario uspjeh sa Stadijom.
Ukratko, Stadiji je presudilo to što se platforma temeljila na operativnom sustavu Linux. To je u startu otežalo stvari jer su developeri imali dodatan trošak prilagođavanja svojih igara za Linux, što su im iz Googlea u početku sufinancirali. Međutim, takvo poslovanje nije bilo dugoročno održivo.
Broj korisnika Google Stadia usluge nikada nije narastao toliko da su izdavači igara imali potrebu prihvatiti dodatan trošak prebacivanja igre na Linux. Stadia je tako ušla u začarani krug – nije imala dovoljno korisnika da motivira developere na dovođenje svojih igara, a korisnici nisu imali dovoljno igara koje bi ih motivirale na korištenje Stadije.
U konačnici su u Googleu shvatili kako ne vide put prema ostvarivanju kritične mase korisnika niti put prema financijskoj održivosti platforme.
Sve smo to već znali i prije, ali eto – sad je ta priča i službeno prepričana od strane nekoga tko je sudjelovao u tom neuspjelom projektu.