in

Spotify se dodatno prilagođava podcasterima

Podcasteri će, prema najavama, uskoro moći upravljati svojom prisutnošću na Spotifyju prilagođavanjem svoje podcast stranice i odabirom podcasta koji će se publici prikazati kao preporučen.

Personalizacija stranice sa prikazom opisa podcasta tj. biografije podcastera, nakon ovog ažuriranja, dobiva opciju povezivanja sa svojim profilima na druge društvene mreže, nešto što je YouTube Shorts nedavno ukinuo.

Osim toga, nova će analitika omogućiti “ekskluzivne uvide” u to kako je određeni podcast otkriven na Spotifyu. To bi trebalo dati više načina za podcastere da saznaju kako bolje monetizirati svoj sadržaj, uz već postojeće partnerstvo s Patreonom koje kreatorima omogućuje distribuciju ekskluzivnog sadržaja izravno na Spotifyju.

Da nisu sve novosti namijenjene samo podcasterima govori i činjenica da će slušatelji imati pristup više informacija koje će im pomoći u otkrivanju podcasta. Spotify otkriva da su proveli istraživanje u kojemu je otkriveno da se 70 posto slušatelja podcasta osjeća “osobno uključenim” u uspjeh svojih podcastera. Ovo bi ažuriranje tu vezu trebalo ojačati.