Globalno tržište sklopivih pametnih telefona poraslo je 64 posto u prvom tromjesečju 2023., na temelju količine prodaje, na 2,5 miliona jedinica, prema Counterpoint Researchu. To je prilično značajno jer je tržište sklopivih pametnih telefona poraslo usred pada od 14,2 posto na godišnjoj razini na ukupnom globalnom tržištu pametnih telefona tijekom istog razdoblja.
Tržišta sklopivih pametnih telefona u gotovo svim većim regijama, uključujući Kinu, Sjevernu Ameriku i zapadnu Europu, pokazala su snažan rast. Snažan rast na globalnom tržištu sklopivih uređaja uvelike je potaknut rastom kineskog tržišta sklopivih uređaja. Iako je kinesko tržište pametnih telefona palo za oko 8 posto u prvom tromjesečju 23., domaće tržište sklopivih uređaja nastavilo je rasti, porasvši za 117 posto na 1,08 milijuna jedinica.
“U Kini su novi sklopivi proizvodi kao što su OPPO N2 i N2 Flip imali velika izdanja. Ovi veliki događaji lansiranja neprestano izazivaju interes tržišta. Posljedično, kineski su potrošači postali više upoznati sa sklopivim proizvodima u usporedbi s drugim regijama,” rekao je Woojin Son, istraživački analitičar u Counterpoint Research.
Snažna izvedba OPPO-a vrijedna je pažnje jer odražava uspjeh marke na kineskom tržištu sklopivih pametnih telefona, koje se pojavljuje kao najveće svjetsko tržište sklopivih pametnih telefona. OPPO je zauzeo drugo mjesto s malim zaostatkom za vodećim Huaweijem. Samsungov rast na kineskom tržištu sklopivih uređaja također je vrijedan pažnje. Samsung se potrudio ciljati na kinesko tržište i to mu je pomoglo da brzo raste na kineskom tržištu i dosegne treće mjesto.
“Vjerujemo da će 2023. doći do intenziviranja konkurencije među proizvođačima originalne opreme na globalnom tržištu sklopivih uređaja zbog agresivnijeg širenja ciljnog tržišta, zaoštravanje cjenovne konkurencije i do povećanja obujma prodaje preklopnih pametnih telefona na preklop kroz lansiranje raznih proizvoda. Također, očekuje se da će kinesko tržište sklopivih uređaja nastaviti rasti do 2023. uglavnom zbog toga što kineski potrošači prepoznaju ‘sklopive uređaje’ kao vrhunski pametni telefon, zajedno sa stalnim i čestim lansiranjem novih proizvoda u zemlji,” rekla je Jene Park, viša analitičarka. u Counterpoint Research.
“Apple još uvijek izostaje iz naših kratkoročnih prognoza. Međutim, budući da se sveukupni odgovor potrošača na sklopive telefone poboljšava i Apple će vjerojatno uskoro izdati sklopive proizvode koji nisu telefonski, sudjelovanje marke na tržištu sklopivih pametnih telefona vjerojatno će se dogoditi nakon 2025. godine,” zaključio je Park.