TikTok neprestano raste i trenutno na njemu ljudi provode više vremena nego na ijednoj drugoj platformi te vrste, pokazali su podaci koje je prezentirao Atlas VPN, a obradio Meltwater.
Konkretnije, u prošloj godini prosječno su korisnici provodili 23 sata i 28 minuta mjesečno na TikToku, što je za tri sata i 51 minutu više nego godinu ranije. Ukupno, korisnici su prosječno proveli gotovo 282 sata na TikToku u 2022.
To je prvi put da se dogodila situacija u kojoj prema ovim mjerenjima prvi nije YouTube. Naime, ta je platforma bogata videosadržajem i broji oko 2,5 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, što je više nego dvostruko u odnosu na TikTok. Svejedno, kad se gledaju dobne skupine od 16 do 64 godine, YouTube je drugi jer su korisnici prosječno na njemu mjesečno provodili 23 sata i devet minuta kroz 2022.
Facebook se i dalje drži na vrhu, ali potpuno gubi korak, što je suprotno ideji lidera te platforme, koji žele da se na njoj odvija apsolutno sve – od konzumacije informacija do zabave. No, ni 19 sati i 43 minute, koliko su korisnici prosječno provodili na njemu tijekom jednomjesečnog razdoblja nije za baciti.
WhatsApp i Instagram, također u vlasništvu Mete, nalaze se na četvrtom i petom mjestu sa 17 sati i 20 minuta, odnosno, s 12 sati. Line, popularan u Japanu, zadržao je korisnike 10 sati i 59 minuta uz sebe, Twitter pet sati i 28 minuta, Telegram tri sata i 57 minuta, Snapchat tri sata i deset minuta te Facebook Messenger tri sata i sedam minuta.
Ukupno, ljudi su u 2022. proveli 38 posto više vremena online služeći se društvenim mrežama nego godinu ranije i dok je najveći dobitnik TikTok, najveći gubitnik je YouTube. Jer, na njemu su ljudi proveli čak 32 minute manje vremena mjesečno kroz 2022. nego što su u 2021. Ukratko, trendovi se mijenjaju kako novije generacije stasaju…