in

Istraživanje pokazalo da Twitter može zaraditi milione na nekada blokiranim korisnicima

Centar za suzbijanje digitalne mržnje je tijekom razdoblja od 47 dana u prosincu i siječnju analizirao gotovo 10.000 tweetova s 10 korisničkih računa koji su prethodno bili zabranjeni zbog “objavljivanja sadržaja punog mržnje i opasnih zavjera”, a koji su vraćeni nakon što je Ilon Mask  (Elon Musk) preuzeo Twitter.

Neki od tih računa pripadaju influenceru Andrewu Tateu, osnivaču Daily Stormera Andrewu Anglinu, antivakseru Robertu Maloneu i Gateway Punditu.

Istraživanje CCDH-a je pokazalo da su samo tweetovi s tih 10 korisničkih računa u danu bili prikazani 54 milijuna puta što bi na godišnjoj razini bilo skoro 20 milijardi pojavljivanja.

Do tih su podataka došli kreiranjem tri nova korisnička računa kojima su pratili samo tih 10 profila. Otkrili su da se oglasi pojavljuju svakih 6,7 tweetova te uz procjenu analitičke tvrtke Brandwatch da “Twitter oglasi koštaju u prosjeku 6,46 dolara za 1000 pojavljivanja” došli do “ukupne brojke od 19 miliona dolara procijenjenih godišnjih prihoda”.

“Istraživanje potvrđuje da je Twitter prikazivao oglase uz svaki od toksičnih računa koje smo istražili, unatoč poznatoj činjenici da pojedinci koji stoje iza njih promoviraju stavove pune mržnje i neistine”, piše CCDH.