Instagram je redizajnirao svoj početni ekran kako bi doveo compose dugme na prečice na dnu aplikacije. Donje prečice su prvobitno imale Reels na centralnom mjestu, Shop tab i Profile na desnoj strani sa Explore i Home tabovima na lijevoj strani.
Instagram je predstavio ovaj novi izgled krajem 2020. sa fokusom na Reels i Shop prečicu sa namjenskim tabovima i pomijeranjem compose dugmeta i prečice aktivnosti u gornji desni ugao pored poruka.
Izgleda da Instagram sada pomijera fokus sa Reels-a i da će compose dugme biti u sredini trake sa prečicama na dnu. Instagram se bori za pažnju u kratkom vertikalnom video formatu sa rivalskim TikTokom od 2020. godine i odlučio je da stavi sve svoje resurse na Reels – aplikacija je čak podrazumijevano prikazivala Reels kada ste otvorili Instagram.
“I dalje ćete moći da postavite i vodite svoju prodavnicu na Instagramu dok nastavljamo da ulažemo u iskustva kupovine koja pružaju najveću vrijednost za ljude i preduzeća u fidovima, pričama, kolutovima, oglasima i još mnogo toga”, navodi Instagram u najavi.
Nove promjene će početi da se primjenjuju u februaru.