in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Nije za svakoga: Nova društvena mreža popularnija je i od Facebooka

Stvarna društvena mreža

HRPA limenki Coca-Cole na ljepljivom stolu. Dosadna snimka polupraznog tramvaja. Složit ćete se, prizori su to koje nećete vidjeti na Instagram feedu.

No sve popularnija aplikacija za dijeljenje fotografija BeReal potiče korisnike da pruže stvarni prikaz svog svakodnevnog života. Korisnici tokom dana u nasumično vrijeme dobiju notifikaciju da objave šta u tom trenu rade. I da pritom budu iskreni.

Aplikacija je nastala u Francuskoj 2020. i rasla u tišini, a sad ima više preuzimanja na AppStoreu od Facebooka, unatoč tome što nema filtera, oglasa ili lajkova.

BeReal svojim korisnicima u bilo koje doba dana šalje notifikaciju da imaju dvije minute da snime nefiltriranu fotografiju koristeći i prednju i stražnju kameru na svojim telefonima.

Iako možete snimiti fotografiju nakon tog vremena, drugi korisnici će biti obaviješteni da je došlo do kašnjenja u stvaranju slike i da to možda nije iskren prikaz vašeg trenutnog života. Korisnike se potiče da dodaju osobe koje poznaju, a ne da gomilaju golemu sljedbu neznanaca. Sve slike nestaju nakon što aplikacija obavijesti korisnika da objavi novu fotografiju.

BeReal osnovali su francuski poduzetnici Kévin Perreau i Alexis Barreyat, a aplikacija je osmišljena kao “novi i jedinstveni način da otkrijete ko su zapravo vaši prijatelji u svakodnevnom životu”.

Prošle godine, Perreau i Barreyat su navodno prikupili više od 36 miliona dolara investicija od američkih kompanija Andreessen Horowitz, Accel Partners i DST Global.

BeReal je trenutno druga najpreuzimanija aplikacija za društvene mreže, ali važno je napomenuti da su Instagram i TikTok u drugoj kategoriji, kao aplikacije za fotografiju, video i zabavu. Prema podacima kompanije Sensor Tower, BeReal je ostvario oko četiri miliona preuzimanja na App Storeu i Google Playu od januara 2021. do februara 2022.

Platforma, koja je najprije postala popularna u Francuskoj, trenutno ima oko 300.000 aktivnih korisnika širom svijeta.

Na App Storeu piše da će vas ova aplikacija “raspizditi”, “neće vas proslaviti” i “ako želite biti influencer, bolje je da ostanete na TikToku i Instagramu”.

Fotografije koje objavljujete su prema automatskim postavkama privatne i vidljive samo odobrenim prijateljima, ali moguće je javno podijeliti fotografije ako to želite. Korisnici mogu gledati tuđe fotografije samo ako su sami nešto objavili, prenosi Index.hr.