in

U planu je Apex Legends za mobitele

Electronic Arts je u uznapredovaloj fazi dovođenja Apex Legendsa do još veće baze korisnika, što u prijevodu znači dva tržišta – kinesko i mobilno.

Electronic Arts je jučer iznio financijsko izvješće o poslovanju u zadnjem kvartalu i nimalo iznenađujuće – zaradili su hrpetinu novca. Kompanija koju mnogi vole mrziti najveći je uspjeh doživjela s igrom Apex Legends za koju kažu kako im je najbrže rastući proizvod u povijesti (u svega mjesec dana zaigralo ga je više od 50 miliona ljudi).

U Electronic Artsu vjeruju da je to tek početak za Apex Legends te da postoje dva načina za povećanje broja igrača. Prvi način je da igru učine dostupnom na kineskom tržištu, na čemu već rade. Drugi način je da igru dostave u mobilnom izdanju, na čemu također rade.

Bit će zanimljivo vidjeti, doduše, kako će Electronic Arts izvesti tu mobilnu inačicu igre. Naime, Apex Legends koristi modificirani Source engine, koji ruku na srce nije baš fleksibilan ni praktičan za mobilne uređaje. Electronic Arts sve je karte stavio na Frostbite engine koji također nije pokretač za mobilne platforme, tako da će mobilni Apex Legends vjerojatno pokretati nešto sasvim treće. Naravno, EA bi najradije htio izbjeći korištenje Unreal Enginea 4 zbog kojega bi određeni iznos morali plaćati Epic Gamesu koji im je izravna konkurencija u battle royale žanru sa svojim Fortniteom.