Svi smo ugodno iznenađeno Blackout modeom za Call of Duty: Black Ops 4. Radi se o battle royale modeu koji je za Call of Duty napravio najveći skok u serijalu ikad.
Jer prelazak s malenih mapa bez vozila i s malim brojem igrača na nešto ovakvo je definitivno veliki korak za serijal. Nekome možda nije legao Treyarchevo i Activisionovo viđenje battle royalea, međutim, sve gameplay mehanike su kvalitetno izvedene, a većina problema već je adresirano i radi se na popravcima.
To se prije svega tiče prevelike količine vremena da pokupite neki item s poda, koji se s ovom prvom nadogradnjom značajno smanjio sa preduge dvije sekunde. Na iznenađenje svih nas, broj igrača je podignut s 80 na 88, čime se približava onoj klasičnoj brojci od 100 igrača. Ono što posebno intrigrira je izjava direktora dizajna Davida Vonderhaara kako bi se taj broj mogao zaustaviti na golemih 115.
Sjetimo se da smo nekad igrali Call of Duty igre do maksimalno 18 igrača online.
Od opreme Sensor Dart je ograničen na korištenje svake dvije minute, a iz Treyarcha kažu kako su na osnovu statistika već aplicirali neke serverske nadogradnje, te bi sad igra trebala biti fluidnija i na tom polju. Dakle, sve ovo nakon samo jednog dana testiranja, dok bismo svakog dana trajanja bete trebali dobiti slične nadogradnje.