in

Coca Cola kupila Laru Croft

Izdavačka kuća Square Enix i tvrtka Coca-Cola udružit će snage u promociji nove Tomb Raider igre.

Marketinške kampanje za videoigre katkad znaju biti maštovite, katkad promašene. Mi ih većinom ne vidimo toliko jer se kod nas još uvijek ne lijepe veliki posteri za nove igre niti se farbaju autobusi i sl. No, igrači u ostatku svijeta svjedoče različitim promotivnim strategijama, a u Americi će jednu takvu za Shadow of the Tomb Raider provoditi Square Enix u partnerstvu s tvrtkom Coca-Cola.

Poznati proizvođač gaziranih pića financirat će prikazivanje ekskluzivnog filma o izradi Tomb Raidera. Film će se prikazivati u odabranim kinima diljem SAD-a samo na jedan dan, 12. 09., taman prije izlaska Shadow of the Tomb Raidera. S druge strane, Coca-Cola će prodavati ograničenu količinu svojih napitaka s bocama za kolekcionare.

Nekako sumnjamo da bi Lara, kao žena u top formi, konzumirala šećerom zasićena pića Coca-Cole, no opet – nakon pljačkanja grobnica u vrućoj klimi Meksika, osvježenje je osvježenje bez obzira koliko nezdravo bilo.