in

Realm Royale izgubio čak 93 posto igrača na Steamu

Do prije svega par sedmica, Battle Royale igra iz studija Hi-rez, Realm Royale, smještena u svijetu njihove druge igre Paladins, bila je zaista pravi hit i činilo se kao nešto što će uzdrmati i ozbiljno ugroziti Fornite.

Igrali su ga svi lijevo i desno, Paladins fanovi, obična publika, radoznali igrači drugih BR igara, poznati strimeri…

Igra je redovno držala mjesto u Top 5 igarama Twitchu dobrih mjesec-dva, sa u prosjeku između 100 i 150 000 posmatrača, a isto važi i za broj aktivnih igrača na Staemu, koji je u jednom trenutku iznosio čak 105 000 istovremenih igrača.

Danas, svega koji mjesec kasnije, izgleda da je Realm Royale u teškom kanalu. Ovog vikenda broj konkurentnih aktivnih igrača u prosjeku je bio oko 7.000, što je pad od ogromnih 93 posto u odnosu na vrijeme najveće popularnosti početkom juna. Razlozi za to su brojni, ali jednostavno igra prosto rečeno nije uspjela da zadrži pažnju publike, prije svega zbog brojnih žalbi igrača na način pucanja i na balans stvari, na koje Hi-Rez ili nije odgovorio ili je to učinio previše kasno. Istovremno su brojni veliki strimeri koji su popularizovali igru prestali da je strimuju, pa danas svega par stotina ljudi na dnevnom nivou gleda ovu igru na Twitchu.

Ipak, čini nam se da Hi-Rez neće lako dići ruke od ovog naslova, i pokušaće na nešto sporiji način da joj pruže podrušku i pokušaju da je vrate na stabilne noge.

Nedavno su svoj studio podijelili na tri tima, od kojih je jedan fokusiran isključivo na Realm Royale, a tu su i planovi da igra stigne na Xbox One i PS4, tako da se i tu očekuje talas svježe krvi. Ipak, moraće još puno, puno toga da urade ukoliko žele da igra ozdravi, i iskreno, nešto nismo sigurni da će uspjeti u tome, ali ostaje nam da vidimo.