in

EA obećao kako će ubuduće izbjegavati kontroverzan sistem loot kutija

Tvrka Electronic Arts sama je sebi dala obećanje da će prošlogodišnje odluke gledati kao mjesto za ekstrakciju lekcija te da će ubuduće poslovati pametno – bez kontroverznih sustava loot kutija u nadolazećim naslovima.

Prošlu gamersku godinu pamtit ćemo po brojnim izvanrednim naslovima, ali i debaklu kontroverznog sustava loot kutija u kojem se posebno istaknuo Electronic Arts i njihova videoigra u dalekoj galaksiji. Naime, implementacija mikrotransakcija u Star Wars Battlefront II razbjesnila je igrače koji su istu prozvali Pay To Win modelom, nakon čega je EA bio prisiljen izbalansirati sustav tako što se stvarnim novcem mogu kupiti tek opcionalni kozmetički dodatci.

Čini se kako je takav redizajn loot kutija pozitivno utjecao na igrače diljem svijeta budući da je Patrick Söderlund, dugogodišnji izvršni potpredsjednik Electronic Artsa koji je nedavno imenovan glavnim dizajnerom tvrtke, izjavio kako igrači cijene ovu promjenu s obzirom na to da se sve više ljudi pridružuje igranju:

„Izgleda da ljudi misle kako smo u većini slučajeva učinili ispravnu stvar. No, to ne znači da ćemo stati. I dalje ćemo nastojati poboljšati igru i raditi na tim stvarima, a morat ćemo biti i veoma oprezni s tim što to znači za naše buduće projekte“.

U skladu s tim, Söderlund nas uvjerava kako ni nadolazeći Anthem i Battlefield, ali i drugi EA naslovi neće patiti od monetizacije odnosno kontroverznog sustava loot kutija koji je zahvatio Battlefront II:

„Poduzeli smo značajne korake kao tvrtka da razmotrimo i razumijemo mehanike oko monetizacije, loot kutija i ostalih stvari u našim videoigrama prije nego stignu na tržište. Što se tiče nadolazećih naslova – Battlefield i Anthem – igrači su nam jasno pokazali da si ne možemo priuštiti slične greške. I nećemo“.

(HCL)