in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Programeri Halo Infinitea dijele detalje o Forge beta verziji, uoči sutrašnjeg izdanja

Gaming

Dugo očekivani način rada bit će dodan u igru ​​8. novembra kao dio šireg zimskog ažuriranja za Halo Infinite, koje će također uključivati ​​nove karte, načine rada, podešavanja ravnoteže, ažuriranja povezivanja i novi Battle Pass.

Međutim, to je dodatak Forge načina rada kojem će se mnogi obožavatelji Haloa radovati, a novi blog koji je objavio 343 Industries baca više svjetla na to kako će se njime postupati, navodi VGC.

Prije svega, blog navodi da, iako Forge stiže u ‘beta’ stanju, to je trajno besplatno ažuriranje igre i neće biti uklonjeno, kao ni bilo koji sadržaj stvoren tokom beta perioda.

Način rada Forge izvorno je predstavljen u Halo 3 i prethodno je dizajniran da omogući igračima da mijenjaju raspored objekata na postojećim kartama. Tokom vremena, mod je evoluirao kako bi postao potpuno razvijeni uređivač mapa, a 343 obećava da će verzija Halo Infinite biti dosad najzahtjevnija, s igračima koji će moći skalirati objekte, stvarati AI botove i skriptirati ih te koristiti novo osvjetljenje i audio alate.

Prema postu na blogu, do osam igrača će moći igrati Forge zajedno, iako se također napominje da bug u zadnjem trenutku znači da igrači moraju početi u isto vrijeme. 343 trenutno radi na popravku koji će omogućiti igračima da odustanu usred sesije.

Razmatra se mogućnost dodavanja umjetne inteligencije kampanje Forge modu, navodeći: “Vidimo puno potencijala u dopuštanju igračima da stvore iskustva koja se oslanjaju na kooperativni/PVE prostor.” Međutim, čini se da to neće doći u skorije vrijeme.

“Danas ne najavljujemo ništa i ovo je dugotrajan posao”, navodi 343, “ali to je definitivno prilika za koju smo zainteresirani i uzbuđeni smo što ćemo je nastaviti.”

Produktivni studio za podršku sa sjedištem u Teksasu Certain Affinity, objavio je u septembru da predvodi razvoj “nečeg velikog i novog za franšizu”.

“Radimo nešto nenajavljeno i radimo vodeći razvoj na toj nenajavljenoj stvari, od koncepcije do dizajna”, rekao je izvršni direktor Max Hoberman i dodao:

“To je nešto veliko i novo za franšizu. Ali ne mogu reći ništa više o tome. To je naš najveći pojedinačni projekt od tri trenutno. Imamo blizu 100 programera koji rade na tome.”