in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Na igri rade i veterani iz poznatih studija: Techlanda otkrio prvi Concept Art za njihov Open-World Fantasy RPG

Razvoj igre

Techland je otkrio prvi komad concept art-a za njihov nenajavljeni AAA open-world fantasy akcioni RPG. Uz to, tim koji razvija igru je nedavno angažovao i talente koji su ranije radili u Arkane i CD Projekt Red.

Za ovaj novi IP, studio je zaposlio narativnog režisera Karolina Stachyra-u i narativnog vođu Arkadiusz Borowik-a, koji su oboje prethodno radili na The Witcher 2: Assassins of Kings i The Witcher 3: Wild Hunt igrama, prenosi IGN.

Ostatak tima također ima značajna iskustva. Nedavno regrutovani članovi su open world režiser Bartosz Ochman, koji je prethodno radio na Cyberpunk 2077 i The Witcher 3. Mario Maltezos, kreativni direktor projekta, koji je radio na Prince of Persia: The Sands of Time i Mad Max, dok je glavni dizajner igre David McClure radio na Deathloop-u. Glavni animator Kevin Quad je radio na Horizon Zero Dawn i na njegovom DLC-u, a glavni dizajner korisničkog interfejsa, Marcin Surosz je bio dizajner u People Can Fly studiju.

Techland CEO Pawel Marchewka je u saopštenju za medije izjavio da su zadovoljni šta su postigli sa Dying Light franšizom do sada, i da je je putovanje sa Dying Light 2 Stay Human tek krenulo jer planiraju da najmanje narednih pet godina podržavaju igru sa novim sadržajima.

U isto vrijeme developer i izdavač ima ambiciju da predstavi potpuno novi IP, koji se znatno razlikuje od onoga na čemu su radili poslednjih nekoliko godina. Žele da stvore kompletno next-gen iskustvo smješteno u bogati open-world, podstaknuto vještinama i iskustvima koje su stekli kao tim tokom godina. Za sada ne mogu da podijele još detalja, ali garantuju da će ga prikazati igračima kada za to dođe vrijeme.

Techland trenutno angažuje još developera da rade na nenajavljenoj fantasy igri. Čini se da ovo postaje stalni trend studija koji pokušavaju da privuku još talenata zadirkujući sa projektima visokog profila na socijalnim medijima ili showcase-ovima, kao u slučaju Ubisoft-ovog Splinter Cell remakea.