in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Potpuno drugačija: U razvoju je Assassin’s Creed Infinity, platforma po uzoru na Fortnite

Budućnost Assassin’s Creeda je u formatu kakvog koriste Fortnite

Ako je vjerovati izvještaju portala Bloomberg, budućnost Assassin’s Creeda izgledat će drugačije nego što se fanovi nadaju.

Velike su šanse da sljedeći Assassin’s Creed neće biti igra u formatu dosadašnjih igara iz tog serijala. Novinar Jason Schreier s portala Bloomberg izvještava kako je Ubisoft još prošle godine krenuo s radom na projektu kojega interno nazivaju Assassin’s Creed Infinity, i premda se tu radi o novoj igri, istovremeno je taj Infinity zamišljen i kao platforma koja će se širiti kroz godine.

U prijevodu, budućnost Assassin’s Creeda je u formatu kakvog koriste Fortnite, CoD: Warzone i GTA Online. Te igre nemaju nastavke, ali svako malo dobivaju dodatne sadržaje kroz sezone. Naravno, razlika je u tome što su te igre okrenute multiplayeru, dok je Assassin’s Creed tradicionalno single-player serijal. Međutim, zadnje tri igre u serijalu već su donekle koristile format live-service igre s dnevnim zadacima, povremenim festivalima, naknadnim ekspanzijama i sl.

Bloomberg izvještava kako je Ubisoftov plan lansirati AC Infinity kao platformu koja će donijeti nekoliko različitih era i lokacija istovremeno. To se u AC serijalu još nikada nije dogodilo – uvijek je jedna igra bila tematski vezana uz jednu povijesnu eru i jedno podneblje. Najbliže što smo tome došli bio je AC Chronicles koji je bio podijeljen na tri epizode, ali nisu sve epizode bile lansirane paralelno.

Ideja je navodno ta da AC Infinity postavi temelj za platformu koja bi se širila s vremenom i igrače držala duže uz Assassin’s Creed. Tradicionalno AC igre možete završiti za nekoliko sedmica ili mjeseci pa onda čekate godinu dana da izađe nešto novo. U ovom bi slučaju novi sadržaji dolazili češće, ali bi vjerovatno bili bliži ekspanzijama nego punokrvnim nastavcima.

Možda vam sve ovo zvuči kao neko muljanje, ali Ubisoft je još ove godine eksperimentirao s takvim pristupom, samo u bratskoj igri Immortals: Fenyx Rising, koja je potpuno novo podneblje, mitologiju i lika dobila kroz ekspanziju, navodi Hcl.hr.

U bilo kojem slučaju, na Assassin’s Creed Infinityju paralelno će raditi dvije ekipe – Ubisoft Montreal i Ubisoft Quebec, s tim da kontrolu nad Assassin’s Creed serijalom sada preuzima Quebec koji je do sada bio pomoćni studio Montrealu. Dok je Ubisoft Montreal napravio uspješnice poput Valhalle, Originsa i Black Flaga, tim iz Quebeca ima manje iskustva u AC franšizi te su vodili razvoj samo dvije igre – Syndicatea i Odysseyja.