in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Stižu promjene: Facebooku smeta pad broja sati provedenih na društvenoj mreži i sve starija baza korisnika

Društvene mreže

Iako mu zarada nije (još) ugrožena, Zuckerbergov Facebook svjestan je budućnosti u kojoj će, barem prema službenom stavu, ostati bez hrpe mladih korisnika

Facebook je ovog ponedjeljka prikazao javnosti svoju ’emotivnu stranu’ – strah da će u budućnosti postati beznačajan. U konferencijskom razgovoru o Facebookovim financijskim rezultatima, direktor kompanije Mark Zuckerberg rekao je da planira promijeniti modus operandi kako bi aplikacije učinio privlačnijima osobama mlađima od 30.

“Timovi rade na preinaci softvera koja će u fokus staviti mlade odrasle, a ne starije ljude”, rekao je, napomenuvši da će tranzicija trajati nekoliko godina.

Velik broj organizacija, čini se, muče iste brige, što znači da ovaj Zuckerbergov potez nije iznenađujući. Također valja uzeti u obzir to da Facebookov šef dosta često ima izjave u kojima zvuči jako zabrinut oko neke stvari, samo da bi malo kasnije usmjerio prioritete kompanije negdje drugo, piše New York Times.

S druge strane poznato je to da Facebook polako gubi relevantnost kod mlađih osoba, ali barem što se financija tiče, to zasad ne predstavlja problem – baza korisnika se unatoč svemu povećava. Uostalom, podilaženje mladima vidljivo je ubacivanjem značajki koje smo prije toga vidjeli kod Snapchata i TikToka.

Zuckerbergov komentar sugerira da kompanija planira reformu koja će, ako im plan uspije, spasiti Facebook od zaborava. Ako to ne napravi, dugoročne prognoze nisu baš optimistične.