in

LOVELOVE WOWWOW

Huawei pretekao Samsung i postao najveći proizvođač pametnih telefona na svijetu

Rezultati možda jesu imali veze s pandemijom koronavirusa, ali to nimalo ne umanjuje uspjeh kineskog proizvođača

Huawei je prvi put u historiji postao najveći proizvođač pametnih telefona na svijetu, kad se gledaju rezultati jednog kvartalnog razdoblja. Dakle, nakon što je u aprilu i maju bio ispred svih, potvrdilo se to i u periodu od 90 dana.

Rezultati možda jesu imali veze s pandemijom koronavirusa, ali to nimalo ne umanjuje uspjeh kineskog proizvođača, koji se nalazi pod američkim sankcijama pa svoje pametne telefone isporučuje bez Google Mobile Services (GMS), odnosno, bez standardnog Android operativnog sistema i svih aplikacija koje dolaze s njim. Ili, bolje rečeno, koji dolaze s Google Play Store.

Takav teret nije nimalo lak, za mnoge bi značio konačni kraj, ali za Huawei je označio očito novi početak. U Kini i njenoj okolini prodaja je postala izraženija nego ikad, kao i u zemljama istočne Evrope, Afrike, Južne Amerike… Na primjer, Samsung koji ima mogućnost isporuke u cijelom svijetu, ne snalazi se tokom krize uzrokovane koronavirusom.

Njegova skupocjena S20 serija jednostavno nije naišla na dovoljno zanimanje tržišta i to se više ne može negirati. Sama pandemija kroz mart i dio aprila svakako je bila problematična za sve osim Huaweija, ali sve nakon ipak se nekako unormalilo pa se Huaweiju ne može umanjiti uspjeh ni u kojem slučaju.

Kako god, Canalys u svom izvještaju navodi da je Huawei isporučio 55,8 miliona uređaja tokom drugog kvartala. To je zapravo 5% slabije nego prošle godine. Ali, Samsung je isporučio čak 30% manje i završio kvartal na 53,7 miliona isporučenih pametnih telefona. Jasno, korejski proizvođač nije imao strategiju za situaciju koja se dogodila u svijetu.

Također, iako u Samsungu navode da nisu zabrinuti i da su isporuke S20 serije širom svijeta krenule s početkom trećeg kvartala u punom smislu, teško će se nešto značajnije promijeniti. Prvenstveno jer Samsung u Kini jedva da ima ikakvu prisutnost, a kinesko tržište je u naletu, posljedice koronavirusa jedva se mogu primijetiti.