Na zvaničnom blogu Windowsa, Microsoft je objavio detalje u vezi sa novom test verzijom svog operativnog sistema koja je dostupna samo određenom broju Windows Insiders korisnika.
Među različitim poboljšanjima i novitetima Windowsa 11, jedna stvar je posebno privukla pažnju medija, a to su – reklame u Start meniju.
U rubrici preporuka, na mjestu gdje se nalaze najnovije instalirane i najčešće korišćene aplikacije, sada će se prikazivati i preporuke koje će, kako stoji na blogu, korisnicima pomoći u otkrivanju aplikacija u okviru Microsoftove prodavnice aplikacija.
Radi se, prema navodima The Verge-a, o reklamama koje će biti dostupne samo unutar test verzije i za korisnike u SAD-u, a opcija će moći da se isključi u okviru podešavanja ovog operativnog sistema.
Iz Microsofta podsjećaju da konstantno testiraju nova iskustva i koncepte za svoje proizvode, a koje na kraju ne moraju da implementiraju u konačne verzije, već ta implementacija zavisi od povratnih informacija i zadovoljstva samih korisnika, prenosi B92.
Dakle, ako većina test korisnika pokaže palac dole ovoj opciji, očekuje se da će Microsoft na kraju odustati od nje i da je neće implementirati u jednu od budućih finalnih verzija Windowsa 11.
Kako bi trebalo da izgledaju oglasi u okviru Start menija na Windowsu 11 možete videti na priloženoj fotografiji koju je objavio Microsoft.
U okviru spiska aplikacija i dokumenata nalazi se narandžastom bojom označena aplikacija za upravljanje lozinkama 1Password. Radi se o reklami za aplikaciju koju korisnici mogu da preuzmu s Microsoft Store-a i, prema onome što možemo da pročitamo na njihovom blogu, tu bi trebalo da se prikazuju preporuke isključivo za takve programe koji će se moći da se preuzmu sa Microsoftove onlajn prodavnice.
Ovo nije prvi pokušaj s eksperimentisanjem s reklamama unutar Windowsa 11, pa je kompanija prošle godine počela s testiranjem reklama unutar File Explorera, ali na kraju su od te ideje odustali. Kako podsjećaju na The Verge-u, kompanija eksperimentiše s prikazom oglasa unutar Windowsa više od deset godina, tako da testiranje oglasa u okviru aktuelne verzije njihovog operativnog sistema nije nikakvo iznenađenje.