in

Kako izgraditi brend koristeći društvene mreže

Strategija brendiranja bitna je za svako poslovanje, a u prvom planu svakako su po tom pitanju najbitnije društvene mreže, koje nude vidljivost, nude angažman korisnika i nude platformu za komunikaciju s njima, kao i mogućnost da im se obraćate. Zato ćemo kroz nastavak teksta ponuditi nekoliko koraka za stvaranje brenda korištenjem društvenih mreža.

  1. Definirajte publiku

Naravno, ako nudite proizvod kao video igre, ciljana publika bit će preteženo muška i mlađa. Ako nudite kozmetiku, bit će ženska i mlađa. Ukratko, prvo definirajte ciljanu publiku, a potom se “vrtite” oko toga, od načina na koji se reklamirate kako bi pridobili “lajkove” za stranicu na društvenim mrežama, do načina na koji ćete se ciljanoj publici obraćati pa tako izazvati angažman. U konačnici, kad pronađete publiku, kad izazovete angažman, brend će početi rasti, a s njim i prihodi. Naravno, bit će i prepoznatljiviji u cijelosti.

  1. Biranje prave platforme

Normalno, ne treba bacati novac na sve platforme ukoliko od neke nema koristi. U Hrvatskoj je Twitter još uvijek podosta isključen, ne jer ga brendovi ne koriste već ga ljudi baš ne doživljavaju. Stoga, bolje je trošiti vrijeme i resurse na one platforme koje “pale”. I treba pripaziti, okrenuti se popularnijim platformama ne znači potpuno isključiti one od kojih ne postoji jednaka korist. Ne, budite prisutni svugdje, samo u pravom omjeru. Primjerice, nećete postavljati jednake jumbo plakate i trošiti novac na njih tamo gdje prolazi dnevno deset tisuća osoba ili svega deset osoba.

  1. Proučite influencere

Što god radili, netko to već radi i uspješan je. Proučite kako im uspijeva koračati prema naprijed pa izvucite ono najbolje za sebe. Nemojte kopirati druge jer ćete si učiniti štetu, ali ako vidite da uspješne osobe postavljaju nešto novo svakih sat vremena, nije naodmet da to činite i vi. Ako vidite da često organiziraju nagradne igre, učinite to i vi. Dakle, uzmite si vremena.

  1. Stvorite kalendar za sadržaj

Svakog dana u tjednu imajte nešto prepoznatljivo. Ponedjeljak može nuditi sadržaj kojim se olakšava početak tjedna, petak nešto ležernije… Kad ste definirali publiku i znate što nudite, budite dosljedni tome, naviknite ih na objave, neka se vraćaju vidjeti nešto novo, doznati nešto novo.

  1. Konzistentnost je ključ

Društvene mreže nikad ne spavaju, zato ne smijete ni vi. Budite konzistentni, redovito se obraćajte, redovito rastite zajedno s vašom publikom. Svaki zastoj, krivi korak ili zadrška bit će kažnjena. To je surovi svijet društvenih mreža.