Apple proširuje opciju samoposlužnog popravka i lansira novi dijagnostički alat koji korisnicima daje veću transparentnost i autonomiju za rješavanje problema. Samoposlužni popravak sada je dostupan za liniju iPhone 15 i Mac modele koje pokreće linija M2, uključujući MacBook Pro od 14 i 16 inča, MacBook Air od 15 inča, Mac mini, Mac Pro i Mac Studio.
Samoposlužni popravak sada je dostupan i korisnicima Applea u 24 dodatne europske zemlje, uključujući Hrvatsku, Dansku, Grčku, Nizozemsku, Portugal i Švicarsku. S ovim najnovijim proširenjem, Self Service Repair sada podržava 35 Appleovih proizvoda u 33 zemlje i na 24 jezika. Uz to, Apple Diagnostics za samoposlužne popravke danas je dostupna u SAD-u, a u Europi će biti dostupna sljedeće godine.
Namijenjene korisnicima sa znanjem i stručnošću za popravak Apple uređaja, sesije Apple Diagnostics za rješavanje problema pružit će korisnicima istu mogućnost kao i ovlašteni Appleovi serviseri i neovisni serviseri za testiranje uređaja na optimalnu funkcionalnost i izvedbu dijelova, kao i identificiranje dijelova koji bi mogli trebati popravak.
Pokrenut u travnju 2022., Self Service Repair svakome s relevantnim iskustvom u popravljanju elektroničkih uređaja daje pristup priručnicima, originalnim Appleovim dijelovima i alatima koji se koriste u Apple Storeu i na lokacijama Appleovih ovlaštenih servisera. Program je dio šire Appleove predanosti proširenju mogućnosti popravka za potrošače.