“Evo najnovijih slajdova koje imamo o privatnosti”, napisao je potpredsjednik usluga Eddy Cue izvršnom direktoru Timu Cooku i tadašnjem višem potpredsjedniku marketinga Philu Schilleru u siječnju 2013. “Još puno posla za obaviti, ali dobar početak .”
Ti slajdovi, nedavno objavljeni kao dokazni predmet u tekućem antimonopolskom suđenju Ministarstva pravosuđa protiv Googlea , o “Stanju privatnosti,” bacaju sumnju na Appleove konkurente, posebice Google. Oni citiraju notorne primjedbe bivšeg glavnog izvršnog direktora Erica Schmidta o Googleovoj politici da ” dođe točno do granice, ali je ne prijeđe “. Nepovoljno uspoređuju Appleov i Googleov pristup kombinaciji podataka računa, privatnosti glasovnog pretraživanja, kartama i pretraživanju. I što je najvažnije, daju sažetak cijelom slajdu: “Android je masivan uređaj za praćenje.”
Slajd je, kao što je navedeno, cenzurian za javno arhiviranje i skraćen, tako da nedostaju slajdovi koji se ne odnose na Googleovu dominaciju na polju tražilica i druga pitanja na suđenju. Ipak, Appleova prezentacija nudi rijedak uvid u percepciju tvrtke o Googleu, posebice Androidu, te o tome kako bi se njezini uređaji i usluge mogli izdvojiti.
Na slajdu za “račune”, Apple napominje da njegovi vlastiti uređaji omogućuju zasebne račune za iCloud, App Store i iTunes Store na uređaju, te da Siri, njezina aplikacija Maps i iAd oglašivačka usluga “ne koriste Apple ID.” Google, za usporedbu, “Kombinira podatke preko usluga,” bez podrške za zasebne račune.