U maju se pričalo da YouTube interno testira novi proizvod za uvođenje online igranja na svoju platformu. E-mail poslan Googleovim zaposlenicima poziva ih da sudjeluju u fazi testiranja YouTube ponude, poznatoj kao Playables. Danas je Google službeno objavio da YouTube testira igrice koje se mogu igrati.
Prema novom Googleovom blogu, YouTube se upušta u igre kao svoju najnoviju eksperimentalnu ponudu. Platforma dodaje novi odjeljak “Playables” koji će sadržavati igre koje se mogu igrati i na stolnom računalu i na mobilnom uređaju.
Uvođenje igre u početku je ograničeno na mali broj korisnika YouTubea. Jedan od prvih naslova je Stack Bounce , 3D igra odbijanja loptice koja zahtijeva pravovremene klikove za probijanje kroz prstenove. Stack Bounce već postoji na Googleovoj usluzi mini igrica GameSnacks.
Google kaže da korisnici mogu vidjeti imaju li pristup novom odjeljku igrica Playables tako da ga potraže pored svojih standardnih YouTube video feedova. Ovim dodavanjem igara na YouTube nastavlja se širenje platforme na mnoge oblike zabave, uključujući kratke videozapise , cjelovečernje filmove , glazbu, televizijske usluge , podcaste i još mnogo toga.
Nedavno je YouTube testirao karticu kanala u feedu Pretplate i pretraživanje pjesama temeljeno na pjevušenju. Najnovije izvješće pokazuje da YouTube razvija novi način pretraživanja pjesama pjevušenjem ili pjevanjem.