in

Youtube postaje još rigorozniji prema korisnicima sa AdBlockerima

YouTube nastavlja pojačavati svoje napore da potakne više korisnika na svoju plaćenu Premium pretplatu. Platforma je započela testiranje nove verzije skočnih prozora protiv blokiranja oglasa namijenjene gledateljima koji ne plaćaju Premium.

Prema novoj objavi na Redditu, ažurirano upozorenje uključuje mjerač vremena u gornjem desnom kutu, koji pokazuje koliko je vremena korisniku preostalo da poduzme radnju prije nego što se oglas počne reproducirati. Na temelju početnih izvješća, čini se da mjerač vremena radi 30-60 sekundi.

Ostatak okvira upozorenja ostaje isti, objašnjavajući prednosti YouTube Premiuma i pružajući opcije “Dopusti YouTube oglase” ili “Isprobajte YouTube Premium”.

Snimka zaslona novog skočnog prozora upozorenja podijeljena je na Redditu . Nekoliko korisnika potvrdilo je da su vidjeli i vremensko upozorenje, što ukazuje da YouTube ovo trenutačno testira s ograničenim brojem računa.

U lipnju je YouTube ograničio gledatelje na tri videozapisa kada bi otkrio program za blokiranje oglasa . Zatim je omogućio korisnicima da dopuste oglase ili isprobaju YouTube Premium, koji korisnicima daje iskustvo bez oglasa uz mjesečnu naknadu.

Platforma je agresivno tjerala korisnike na svoju premium ponudu, koja u potpunosti uklanja oglase. Ranije ove godine, YouTube je lansirao video kvalitetu “1080p Premium” s višom brzinom prijenosa. Prošlog je tjedna ova video opcija postala dostupna za stolna računala .

Vremensko upozorenje predstavlja najnoviju taktiku YouTubea za iscrpljivanje korisnika programa za blokiranje oglasa. Iako postoje zaobilazna rješenja poput VPN-a i nekih preglednika poput Bravea, ovo su privremena rješenja. YouTube vjerojatno ima planirane mjere za suzbijanje takvih metoda.