Prema tvrdnjama prvog čovjeka kompanije Meta Marka Zuckerberga, Reels je dao značajan doprinos Instagramu jer korisnici zahvaljujući ovom formatu provode više vremena na društvenoj mreži.
“Reels nastavlja rasti brzo na Facebooku i Instagramu. Također, postaje više društven jer resheruju Reels više od 2 milijarde puta svakog dana, što je dvostruko više u odnosu na proteklih šest mejseci. Reels povećava ukupni engagement aplikacije i mi vjerujemo da povećavamo udio na tržištu videa kratke forme”, dodao je Zuckerberg.
Međutim, Reels ne napreduje samo zbog objavljivanja i gledanja klipova, nego i zbog vještačke inteligencije. Zuckerberg je kazao da su sistemi rankinga i AI preporuke donijeli mnogo rezultata koje kompanija vidi danas u svom discovery engineu, Reelsu i oglasima.
Iako nema tačnih podataka, Zuckerberg tvrdi da je broj mjesečno aktivnih korsnika povećan na svim Metinim platformama.