in

Umjetna inteligencija i na LinkedInu; evo šta to znači za profile

LinkedIn povećava broj značajki poduprijetih umjetnom inteligencijom, ovaj put dodavši alate koji će generirati sadržaj za korisničke profile i opise poslova.

Jedan od najavljenih alata skenirat će korisničke profile za vještinama i iskustvima te će izbaciti predloženu kopiju ili sažetu verziju koju je moguće dodati na druge dijelove profila. Kompanija i dalje tvrdi da predlaže korisničku intervenciju i provjeru onog što alat generira ‘kako bi osigurali da je sve u skladu s vašom razinom iskustva.’ Linkedin će alat početi testirati danas te će ga tokom idućih par mjeseci proširiti na sve račune koji koriste Linkedin premium.

Drugi koristan alat za zapošljavanje obećava olakšati pisanje opisa posla te ga učiniti ‘bržim i lakšim’ te ‘racionalizirati’ proces zapošljavanja. Poslodavci će upisati informacije o radnom mjestu, uključujući titulu i ime kompanije, a LinkedInov će alat generirati opis kojeg menadžer potom može uređivati.

Korištenje alata za automatizaciju tijekom procesa zapošljavanja nije ništa novo. Štoviše, postoji velika šansa da je vaše prijave za radno mjesto pregledao stroj koji traži ključne riječi ili koji pokušava rangirati kandidate. LinkedInovi sistem za upošljavanje već godinama pronalaze kandidate uz pomoć umjetne inteligencije.

Ovi alati za profile i opis posla samo su dio značajki poduprijetih umjetnom inteligencijom koju je kompanija nedavno predstavila. Linkedin je objavio da će AI sustave koristiti za generiranje uputa za ‘kolaborativne’ članke koje ljudski korisnici mogu uređivati i mijenjati. Linkedinov vlasnik, Microsoft, također investira milijarde dolara u OpenAI, kompaniju iza ChatGPT-a i ostalih GPT modela koje koriste Linkedinovi alati.