in

Jeste li iznenađeni? Ovu aplikaciju najviše korisnika želi izbrisati sa svog telefona

Današnji pametni telefoni prepuni su različitih aplikacija i korisnici se povremeno odlučuju na čišćenje svojih uređaja kako bi napravili malo reda na njima, ali i kako bi se riješili nekih aplikacija koje ili ne koriste ili negativno djeluju na njih zato što na njima provode previše vremena i slično. Odgovor na pitanje koje aplikacije najviše korisnika želi izbrisati sa svojih telefona dali su stručnjaci za kibernetičku sigurnost sa stranice VPNOverview.

Njihovo je istraživanje bazirano na guglanju, odnosno pretragama za pojmovima o brisanju aplikacija s telefona, pri čemu treba naglasiti kako se rezultati odnose samo na SAD.

A ti su rezultati zanimljivi. Naime, aplikacija koju najviše korisnika želi izbrisati s telefona jest i jedna od najpopularnijih – Instagram. Tokom šest mjeseci koliko su praćena pretraživanja, zabilježeno je oko 900 hiljada pretraga “kako izbrisati” ili “kako deaktivirati” tu mrežu.

Loša vijest za Marka Zuckerberga jest da je i druga aplikacija na ovom popisu također Metina i riječ je o Facebooku – brisanje Fejsa s telefona pretraživalo je više od 385 tisuća osoba. Na trećem mjestu nalazi se mreža omiljena među mladima, Snapchat te je više od 215 hiljada osoba pretraživalo načine njena brisanja i deaktivacije.

Na ovoj ljestvici nalazi se i Twitter. Nakon Muskova preuzimanja tvrtke mnogo se pisalo o tome kako brojni korisnici razmišljaju o gašenju računa na toj mreži i okretanju alternativama. Podaci VPNOverviewa pokazuju da je tijekom posljednjih šest mjeseci oko 92 hiljada korisnika pretraživalo pojmove vezane uz brisanje Twittera.

Kao jedan od razloga zašto se Metine aplikacije nalaze na prva dva mjesta, prema CNBC-u, jest što je riječ o aplikacijama koje se već nalaze na većini telefona. Instagram je prošle godine zauzeo drugo mjesto po globalnom broju downloada sa skoro 550 miliona, dok je ispred Metine mreže bio TikTok sa 672 miliona. Pored toga, posljednja istraživanja ukazala su na povećano nepovjerenje korisnika prema popularnim društvenim mrežama zbog širenja dezinformacija, zlostavljanja, phishinga, problema s privatnosti itd.