in

Twitch najavljuje veliki broj novih alata za promoviranje, kontrolu i monetizaciju sadržaja

U otvorenom pismu, glavni direktor za proizvode Twitcha, Tom Verrilli, i glavni direktor za monetizaciju, Mike Minton, najavili su planove za 2023. godinu.

“U prvoj polovici 2023. lansiramo proizvode i alate koji vam olakšavaju zaradu bez utjecaja na rast, dok također poboljšavamo mnoge naše postojeće proizvode proširujući njihove mogućnosti kako bi mogli više raditi za vas.”, rekao je Tom Verrilli.

Za početak, planiraju omogućiti još dublju interakciju streamera i njihove publike. Jedno od novih iskustava bit će Sound Bites zvučna upozorenja i ažuriranje Cheeringa kako bi se streamerima omogućilo da prepoznaju gledatelje na personaliziraniji način.

Osim putem SUBtembera, godišnje promocije koja je zadnji put uključivala višemjesečne popuste za nove pretplatnike, Twitch želi pronaći nove načine za poticanje gledatelja u podržavanju omiljenih streamera.

Neke od značajki, kao što su prilagođeni sponzorski paketi, u prvoj će fazi biti testirane samo sa odabranom skupinom streamera. U konačnici bi trebali dovesti do bolje povezanosti streamera i brendova.

Uređivanje i promocija video isječaka sa Twitcha na druge platforme trebalo bi biti olakšano što može pomoći u dodatnoj promociji i privlačenju nove publike na određeni kanal.

Od ostalih značajki tu je novi Ads Manager s kojim će streameri imati veću fleksibilnost prilagodbe broja oglasa koji se prikazuju njihovim gledateljima, dok će Twitch Turbo značajka omogućiti prezentaciju sadržaja bez oglasa.

Ovaj popis alata i značajki nije sveobuhvatan. Detaljnije možete pronaći u otvorenom pismu.