in

Twitter sprema opciju koja će se mnogima svidjeti

Twitter radi na novom, još skupljem Blue nivou pretplate, koji će korisnicima omogućiti da pretražuju platformu a da im se pri tome ne prikazuju reklame.

“Reklame su prečeste na Twitteru i prevelike su. Radimo na tome da to ispravimo u narednim nedeljama. Takođe, postojaće skuplja pretplata bez ikakvih reklama”, istakao je Ilon Mask (Elon Musk) tokom vikenda.

U SAD Twitter Blue trenutno košta 11 dolara mjesečno, kada se korisnici pretplate direktno preko Twitter iOS ili Android aplikacije. Na vebu, gdje Apple i Google uzimaju naknadu do 30 procenata ili gdje se kupovine u aplikaciji ne primjenjuju, servis košta osam dolara mjesečno.

Od trenutka kada je Twitter počeo da primjenjuje prerađeni sistem pretplate u novembru, jedna od glavnih prodajnih tačaka servisa je bila mogućnost da se vidi manji broj reklama i oglasa u okviru timeline-a.

Ipak, ova pogodnost je i dalje izlistana kao “stiže uskoro”, kada se prijavite na servis.