Džejmi Favaca (Jamie Favazza) glasnogovornik TikToka, potvrdio je za Forbes da neki od njegovih američkih zaposlenika imaju mogućnost isticanja sadržaja kako bi “uveli slavne osobe i kreatore u usponu u TikTok zajednicu”.
Prema navedenom izvještaju u pitanju je posebna gumb tipka “Heating” koji se može koristiti za postavljanje određenih videozapisa na korisničke stranice ‘Za vas’ u mobilnoj aplikaciji. Na taj bi se način zaobišao standardni TikTokov algoritam zadužen za organsku promociju sadržaja.
Tako promoviran sadržaj nema posebnu oznaku kao što je slučaj kod oglasa ili sponzoriranih postova nego se prikazuje jednako kao i bilo koji drugi sadržaj koji bi inače algoritam odabrao.
Iako Favazza tvrdi da je samo 0,002% videozapisa promovirano na taj način neka interni izvještaji pokazuju da takvi videozapisi čine 1 do 2% ukupnih dnevnih pregleda videozapisa.
Navodno je bilo i incidenata u kojima su zaposlenici promovirali videozapise prijatelja, partnera, pa čak i vlastiti sadržaj.