in

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Netflix uvodi reklame do kraja 2022. godine

I ukidanje dijeljenja lozinki je u planu

Prema novom izvještaju, Netflix možda istražuje nove načine koji će pomoći da se broj pretplatnika vrati, ali i da oni kao kompanija pronađu jeftinije metoda koje će poboljšati poslovanje. U tom smislu, razmišljaju o uključivanju reklama. Ova opcija bi mogla da se pojavi do kraja 2022. godine.

New York Times izvještava da su rukovodioci giganta za strimovanje navodno rekli osoblju u internom memorandumu da će uvesti jeftiniju opciju striminga podržanu reklamama. Netflix je ranije spominjao da je otvoren za stvaranje prilike koja će uključivati reklame, samo tada nisu naglasili kada bi to moglo da se desi.

Uvođenje reklama nije ništa novo za usluge striminga, jer nekoliko Netflix-ovih konkurenata, uključujući Hulu i HBO Max, nude jeftiniji nivo pretplate sa reklamama za one kojima ne smeta da ih vide prije strimovanja svog omiljenog filma ili omiljene serije.

Zajedno sa mogućnošću dodavanja novog plana pretplate, New York Times također izvještava da interni memorandum pominje da će gigant za striming takođe početi da “razbija” dieljenje lozinki.

Prošlog marta, Netflix je objavio da je počeo da testira nove funkcije, posebno dodatnu naknadu za vlasnike naloga koji dijele svoje lozinke sa ljudima koji žive van njihovog domaćinstva.

Vijest dolazi nekoliko sedmica nakon što je Netflix objavio da je izgubio 200.000 pretplatnika u prošlom kvartalu. Nakon smanjenja broja pretplatnika, Netflix je objavio da je zatvorio urednički dio TUDUM i otpustio zaposlene osim svog originalnog programa animacije te da je i otkazao nekoliko predstojećih projekata, uključujući Bone i seriju Megan Markle, Pearl.

Povrh toga, akcionari Netflix-a tuže giganta za strimovanje zbog gubitka pretplatnika.