in

Kako će izgledati šoping u WhatsAppu?

WhatsApp je predstavio novu funkciju koja će olakšati internet kupovinu i učinit je puno učinkovitijom: korpe za kupovinu.

Uvođenjem mjesta u koje možete “trpati” robu, Facebook je popularnu aplikaciju uspio dodatno približiti online trgovini, olakšavši brojnim korisnicima da brže kupuju nekoliko proizvoda odjednom, prenosi Makeuseof.

Jednostavnija kupovina

WhatsApp je novom nadogradnjom olakšao shopping kupcima i prodavačima. Popularna aplikacija novi je detalj najavila u sklopu najnovije objave na službenom blogu. Korpe korisnicima omogućavaju listanje kroz katalog, dodavanje više proizvoda u korpu i kupovinu slanjem jedne poruke. WhatsApp naglašava da će ova funkcija prodavnicama ‘pojednostaviti praćenje narudžbi, praćenje zahtjeva kupaca i završavanja procesa prodaje.’

Ako ste, zbog nekog razloga, do sad kupovali preko WhatsAppa, vjerovatno ste naišli na problem vezan za manjak bilo kakve vrste korpe, što znači da ste za naručivanje više artikala morali slati više poruka. Dolaskom korpe, taj problem je riješen.

Facebook sve više vremena ulaže u razvijanje WhatsAppa kao online prodavnice. Katalozi su u aplikaciju došli u novembru prošle godine te su kupovinu u poznatoj aplikaciji učinili još boljom. Platforma je također najavila kupovinu s korpom u oktobru ove godine, dok je tipku za shopping predstavila tokom novembra.

Što god mislili o WhatsAppu, sigurni smo da će vas tokom idućih nekoliko mjeseci sve više podsjećati na prodavnicu – Facebookovu viziju ‘aplikacije za društveni shopping’.

Kako koristiti korpu?

Ako želite koristiti novu funkciju, morat ćete otići na poslovni profil i pritisnuti na ikonicu za Shopping koja se nalazi odmah pored korisnikovog imena. Vidjet ćete katalog, izabrati proizvode koje želite kupiti i dodati ih u korpu pritiskom na tipku ‘Add to Cart’.

Korisnici uvijek mogu uređivati i pregledati sadržaj korpe pritiskom na ‘View Cart’ i nakon toga dodati još artikala ako su nešto zaboravili. WhatsApp također nudi opciju mijenjanja broja predmeta koje želite kupiti.

Nakon što ste sve izabrali i sretni ste s izborom predmeta koje ste birali, jednostavno možete poslati cijelu korpu kao poruku prodavaču nakon čega on može obraditi vašu narudžbu.

Društvene mreže postaju društvene shopping platforme

Facebookova porodica aplikacija uključujući i Instagram, WhatsApp i Facebook nastavili su podržavati mogućnosti za društveni shopping. Kao i kod WhatsAppa, Instagram i Facebook uveli su svoje sekcije za online kupovinu.

Na kraju priče sve je izvjesnije da, želimo li mi to ili ne, društvene mreže polako postaju dućani koji, eto – usput služe za čavrljanje s prijateljima.