in

Zaigrali smo Destiny 2: Forsaken – Evo kakvi su prvi utisci

Nisam siguran kako da počnem ove utiske. Destiny 2 je kao igra opala u mojim očima nizom grešaka developera, zanemarivanjem kritika i izuzetno lošim ekspanzijama.

Igra je bila dosadna, monotona i prestao sam odavno da je igram.

Zašto mi je sa ovom ekspanzijom igra opet tako prokleto zabavna?

I dalje je isti gejmplej, opet slična početna oružja, iste premise, slični questovi. Ali, evo upravo trčim po Grebenu (Reef), jurim misije i rokam sve što se kreće sa lukom i strijelom. Da, luk i strijela su u Destiny i mnogo je zabavno slati strele direktno neprijateljima u glave. Ovo novo oružje je precizno, elegantno i savršeno se uklapa u ovaj tip fantazije, što mi je nevjerovatno. Bungie, pun pogodak.

Nova zona je također interesantna. Sve podsjeća na divlji zapad pa čak i kantina sa vestern muzikom.

Novi neprijatelji su također stilizovani i podijeljeni na osam bosova gdje je svaki karakterističan na svoj način. Jurnjava za njima podsjeća na lov na ucijenjene glave, što maltene i jeste, i time se dodatno dočarava vestern stil – u kom i dalje luk i strijela leže kao kec na deset.

Na primjer, jedan od bosova je glavna bajkerka (The Rider) koja sa svojom bandom hara Grebenom.

Skoro cijeli bos fajt se odigrava na hover-motorima (Pike) gdje se jurite po jako zapaljivim arenama.

Scorn su novi neprijatelji i to su modifikovani Falleni koji nisu samo (jesu malo doduše) reskin starih neprijatelja. Na primjer, sad vas napadaju Ravageri koji vitlaju vatrene lampinjone koje možete da pogodite i nanesete im ogromnu AOE štetu. Samo pazite da ne stignu prvi do vas.

Javni questovi su malo promijenjeni i unose i dugo očekivanu svježinu. Pošto se priča odvija na nizu vezanih asteroida gdje je i čuveni zatvor, jedan od ovih questova je da Guardiani pokušavaju da zarobe ili ubiju odbjeglog zatvorenika dok njegova frakcija pokušava da ga oslobodi. Nije ništa previše komplikovano, ali je barem svježe.

Nisam još imao prilike da probam Strike (instance) i nove Nightfall (heroic instance) jer uživam u novoj zoni i pogotovo u modifikovanim Lost Sektorima koji su sad zanimljiviji i teži ali i imaju bogate nagrade. Trenutno igram Huntera i novi modifajer je Way of a thousand cuts, što vas pretvara u Naruta. Ovo je modifikovani Gunslinger super koji, umjesto zlatnog pištolja, raspali gomilu vatrenih noževa koji rade ogromnu štetu. Još mi nije dojadilo, ne mislim da će skoro.

Sve u svemu, Destiny 2 Forsaken je do sad najbolja ekspanzija. Ovo ne govori puno, s obzirom da su prethodne dvije bile blagi užas.

(Igor Totić/Play.co.rs)