Već i ptice na grani znaju da je BioWare zeznuo sa zadnjim Mass Effectom. Da, igrali ga jesmo i prešli, ali budimo iskreni igra nije bila na nivou prethodnih dijelova.
BioWare je samo s jednim slabijim naslovom ukaljao svoj ugled, a onda je zapalio svijet najavom Anthema. Ako imate Twitter onda znate da zadnjih nekoliko mjeseci izvršni producent Mark Darrah svakodnevno vrijedno i marljivo odgovara na hrpetinu pitanja igrača. Iskreno, Mark nam je dao više inside informacija nego bilo ko ikada, a detalje koje nam je on dao odgovarajući na pitanja zlata vrijede.
To je samo jedan od detalja na koji se BioWare približava nama igračima i pokušava nas uvjeriti da Anthem neće biti još jedna Andromeda. Ulog je preveliki i BioWare to zna.
Odgovarajući na pitanja u toku PAX Westa, Mark je potvrdio da će igra odmah na početku ima hrpu sadržaja i to ne uzimajući u obzir live update pomoću kojih BioWare misli svakodnevno Anthem ažurirati. Dakle, bez toga Mark tvrdi da će biti sadržaja za mjesece i mjesece igranja te da su svjesni da ne smiju ljudima dati premalo sadržaja.
Osim mehanike pucanja, RNG-a loot božanstva, upravo ključ uspjeha ovakvih igara je sadržaj. Anthem ne misli ponoviti problem Divisiona koji je u vanilli imao jako malo sadržaja i upravo se tu krio jedan od većih problema ove igre. BioWare će nastaviti nakon lansiranja dug i zahtjevan proces dodavanja novih stvari u igri, tako da bi po riječima Darraha igra trebala biti uvijek svježa i nova. Sam je priznao da su pratili rad drugih sličnih igara (Division i Destiny) i da su svjesni kako od prvog dana moraju imati hrpu, hrpu sadržaja. Kada na to dodamo da će sve svima biti besplatno, Anthem iz dana u dana izgleda sve bolje. Igru igramo 22. februara.