Kompanija „Nvidia“ potvrdila je saradnju s „Microsoftom“ na izradi potpuno novog „DirectX“ API-a koji će omogućiti „ray tracing render“ u realnom vremenu.
Prema najavama „DirectX RayTracing“ (DXR) će developerima omogućiti jednostavan pristup „ray tracing“ tehnici koja se pokreće na razvojnom grafičkom hardveru.
Na ovaj način će se moći proizvesti „ray tracing“ u realnom vremenu i implementirati ga u grafički motor kako bi se kreirao hibrid između rasterske i ray tracing grafike.
Ova funkcija će donijeti dodatnu kvalitetu i preciznost renderskih tehnika koju nije bilo moguće dostići koristeći klasične metode grafike.
Razvojni studio „Remedy“ trenutno ima pristup novom ovoj tehnologiji, te su za potrebe ovogodišnje GDC konferencije izradili demo prikaz koji prezentira okvirne mogućnosti novih tehnika.
Tehnološki menadžer „Remedya“, Mikko Orrenmaa, je izjavio kako je integracija „NVIDIA RTX“ tehnologije i DXR-a u njihov „Northlight“ grafički motor bila jednostavna vježba, te su ostali iznenađeni kako su brzo izradili prototip novog osvjetljenja, novih refleksija, ambijentalne okluzije uz daleko bolje i ljepše vizuale.
Sve ovo zvuči jako lijepo i obećavajuće, ali postoje određeni problemi koji se neće svima svidjeti.
Obje tehnologije će biti eksluzivne za Nvidia grafičke kartice, što znači dodatne podjele u odnosu na korisnike AMD-a. Drugi problem je da će „NVIDIA RTX“ biti isključivo rezerviran za nadolazeće Volta grafičke kartice. Posljednji problem oko ove tehnologije su izjave svih timova koji sudjeluju u razvoju, kako je sve ovo još u povojima i eksperimentalnoj fazi, stoga je implementacija u igrama još daleko ispred nas.