in

Prisjetimo se Unreal Tournamenta iz 2004. godine

Prije 14 godina online multiplayer na konzolama bio je tek u povojima, no zato se na PC-u ozbiljno “rokalo”. U žanru pucačina iz prvog lica veselje je predvodio Untreal Tournament koji je vrhunac svoje slave dosegnuo s izdanjem 2004. koje je izašlo upravo na današnji dan, ekskluzivno na PC platformi.

Iako je izašao u nepune dvije godine od prethodne igre, UT2K4 donio je hrpu novog sadržaja te značajno bolju prezentaciju u tadašnjem Unreal pokretaču verzije 2.5. Najznačajniji novitet bilo je uvođenje vozila, odnosno Onslaught moda u kojemu se na velikim mapama ratovalo kao da sutra ne postoji. Zanimljiva je činjenica da je na tom modu i na tim vozilima radila ekipa Psyonixa koja će godinama kasnije razviti popularni Rocket League.

Unreal Tournament 2004 odlično je primljen od strane publike, a dosta dugačak životni vijek omogućila mu je i podrška za modificiranje. Iz vrlo fleksibilnog sustava za modificiranje ove igre nastali su naslovi koji su se kasnije pretvorili u samostalne serijale, poput Killing Floora i Red Orchestre.

Unreal Tournament serijal dobio je još jedan nastavak 2007. godine za PC i konzole, nakon čega je uslijedila duža pauza jer se Epic Games prebacio na Gears of War serijal. Godine 2014. Unreal Tournament je uskrsnuo kao projekt kojega je Epic htio razvijati u suradnji s fanovima, no četiri godine kasnije iz toga još nije proizašla dovršena igra, a nakon naglog rasta popularnosti Fortnitea pitanje je vremena kada će Epic potpuno zanemariti UT projekt.

 

(HCL)