in

Netko je napravio najdužu vožnju u Rollercoaster Tycoon 2

Postoje ljudi koji igraju igre da se zabave, a postoje i oni koji se u igrama zabavljaju na totalno drugačiji način. Jedan od njih je streamer i kreator Marcel Vos koji je ovih dana kreirao najdužu vožnju ikad napravljenu u igri Rollercoaster Tycoon 2.

Zašto je to uopće vijest? E pa takozvani Universe Coaster je jedna od tvorevina čija svrha lagano izlazi iz okvira zabave i zalazi u domenu egzistencijalne torture na nekoj galaktičkoj razini. Vidite, zadnji put kad je ovaj tip napravio najdužu vožnju u Rollercoaster Tycoonu 2, nitko živ ne bi dočekao njezin dovršetak jer bi teoretski trajala 135 stvarnih godina. No, to je ništa naspram vožnje koju je Marcel Vos dizajnirao za svoj Universe Coaster.

Ta vožnja teoretski bi trajala tridecilijun stvarnih godina. To jest, barem mislim da je to pravilan naziv tog broja – priznajem da mi matematika nije jača strana.

Uglavnom, Universe Coaster je dizajniran kao park koji maksimalno usporava vožnju s rubnog dijela mape pri sredini, odakle se zbog svojevrsnog buga u igri vagoni vraćaju unatrag četiri puta sporije od normalne brzine kretanja u rikverc. Kako kaže Marcel Vos – ostaje nerazjašnjeno zašto se vraćaju toliko sporo.

Dok se vagoni napokon vrate na sam početak rute, u igri prođe 3,327 ingame godina, što je nekoliko mjeseci stvarnog vremena. Naravno, u igri se vožnja može ubrzati više puta – nije da je kreator čekao mjesecima da vidi koliko sve to traje.

Međutim, vožnja ima sedam “krugova” i tek tu počinju komplikacije.

Osim glavnog dijela vožnje, koji zauzima većinski dio mape, izgrađene su i 253 kraće dionice koje se lančano aktiviraju jedna za drugom nakon što glavna vožnja odradi svoje, te onda cijelu stvar resetiraju i produžuju do nezamislivih razmjera. Kad se sve skupa sračuna, cjelovita vožnja na Universe Coasteru trajala bi 10 godina na 78. potenciju, što nas dovodi do nezamislivog broja i ljudskom postojanju nepojmljivog trajanja.

Nakon svega ovoga nitko nije pametniji i ništa se praktički nije postiglo. Međutim, da je ovakva gamerska kreacija za stati i zamisliti se – onako, duboko egzistencijalistički – to svakako jest.