in

Novi Dragon Age navodno si je uzeo God of War za inspiraciju

Prošlog se vikenda pojavila glasina kako Dragon Age: Dreadwolf neće biti taktička role-playing igra poput svojih prethodnika, već akcijski RPG. Nedugo nakon toga procurili su i navodni materijali iz rane verzije Dreadwolfa koji potvrđuju fokus na akciju. Autor koji je objavio te materijale navodi kako su ranije usporedbe igre s Final Fantasyjem 15 zapravo krive te da cijela stvar više sliči novijim God of War igrama.

U kratkom isječku gameplaya od svega osam sekundi najuočljivija je mehanika izmicanja udarcima. Dok je toga bilo i u Inquisitionu – samo kod određenih klasa, čini se da je ta vještina u Dreadwolfu “urođena”, slično kao i blokiranje štitom.

Ostaje otvoreno pitanje suboraca koje u ovom isječku ne vidimo. Prema ranijim glasinama, suborce u novom Dragon Ageu navodno ne kontroliramo. Ako je to istina, Dragon Age će biti druga velika franšiza koja odustaje od tog pristupa – prva je Final Fantasy koji se u 16 dijelu također fokusira na upravljanje jednim likom.