in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

U Sonyju su zabrinuti zbog Microsoftove akvizicije Activision Blizzarda

Prema ekipi iz japanske kompanije, CoD je toliko snažan brend da bi mogao utjecati na odluku gamera oko kupovine konzola – ako bi bio dostupan samo na Xboxu

Microsoft je početkom godine iznenadio najavom velike akvizicije na gamerskom tržištu teške čak 68,7 milijardi dolara. Nije teško zaključiti kako ekipa iz Sonyja nije bila oduševljena preuzimanjem Activision Blizzarda, a naknadno su i sami odgovorili Microsoftu akvizicijom kompanije Bungie za 3,6 milijardi dolara.

Taj gamerski studio najpoznatiji je po igrama poput Haloa i Destiny 2, koje su popularne među gamerima, ali se naravno ne mogu mjeriti s perjanicom Activisiona – igrom Call of Duty.

Na temelju podataka brazilskog Upravnog vijeća za privrednu odbranu koje je provelo istragu oko akvizicije te su zatražili komentare od svih strana na koje bi ta situacija mogla utjecati, saznali smo zašto su u Sonyju prilično zabrinuti nakon spomenutog poteza Microsofta – za koji se i dalje čekaju regulatorna odobrenja te bi posao mogao biti zgotovljen 2023. Naime, u japanskoj kompaniji smatraju kako je Call of Duty tako velika i poznata franšiza s milionima obožavatelja da bi samo ta jedna igra mogla utjecati na odluke ljubitelja videoigara oko kupovine konzola.

“Dakle, ako bi jednom CoD postao ekskluzivna franšiza za Xbox, mnogi bi samo radi toga zamijenili svoje PlayStatione s Microsoftovim konzolama, što je scenarij od kojeg strahuju u Sonyju. Članovima brazilskog vijeća rekli su kako ta igra definira svoju kategoriju te kada bi čak i konkurent s velikim budžetom razvio sličan proizvod, s njim ne bi mogli konkurirati Call of Dutyju koji je jedno od najvećih imena u gamingu. Razvojni ciklus jedne ogre traje 3 do 5 godina, a kako se svake godine izbacuje nova igra za to je potrebno ulaganje od nekoliko stotina milijuna dolara, za što niti jedan drugi developer ne može posvetiti vrijeme i stručnost”, upozoravaju iz Sonyja.

U Microsoftu se, naravno, ne slažu s tim te smatraju da Call of Duty, jednako kao i ostale poznate igre iz kataloga Activision Blizzarda na tržištu konkuriraju velikom broju drugih naslova, prenosi Windows Central.