Otkriveno je kako Valve ima jedan kriterij po kojemu može odbiti sniženje cijene za pojedine igre.
Cijene igara na Steamu i drugim digitalnim prodavnicama danas padaju brže no ikada. Dijelom je to zbog slabije prodaje općenito, a dijelom zbog toga što izdavači znaju kako igrači prilikom sniženja kupuju i ono što inače ne bi uzeli, ali im je šteta propustiti zbog dobrog popusta. Prošle godine tako smo viđali situacije da se igre pojave na -50% sniženja svega mjesec dana nakon izlaska. Ipak, većina igara ne prakticira takve popuste, a kako otkriva portal PCGamesN, nekima popusti nisu ni dopušteni.
Naime, na Steamu trenutno vrijedi pravilo da igra ne može biti na popustu unutar 30 dana od izlaska – no samo ako je već bila lansirana uz popust. To znači da proizvođači igara, pogotovo onih nezavisne produkcije, moraju pametno birati datum izlaska svoje igre, jer bi primjerice mogli biti izostavljeni s liste Steamovih velikih sniženja. Drugim riječima, igru nije pametno lansirati previše blizu sezone sniženja, kao ni previše daleko od nje jer igrači onda neće imati novca za nju s obzirom da su ga potrošili na sniženjima.