in

Gaming industrija podbacila je u raznolikosti i jednakosti na radnom mjestu

Uprkos tome što bi zaposlenici gaming kompanija na radnome mjestu rado vidjeli više žena i manjina, kompanije jednostavno ne uspijevaju zaposliti dovoljno raznovrsnu radnu snagu.

Iz godine u godinu sve više zaposlenika kompanija koje se bave videoigrama prihvataju potrebu za što raznovrsnijom ekipom na radnome mjestu, ali njihovi poslodavci ne trude se previše udovoljiti njihovim željama. Jednostavnije rečeno, prema najnovijem izvještaju koje stiže iz Međunarodne udruge za razvoj videoigara (IGDA), 81% ljudi (za razliku od 78% od pretprošle godine) smatra da je raznolikost u industriji veoma važna; međutim, samo 42% ispitanika osjeća da je njihova kompanija poduzela potrebne korake da stvori raznovrsnije radno mjesto naspram 47% od 2016. godine.

Gledajući dalje, 14% zaposlenika s punim radnim vremenom izvijestilo je da njihova firma nema politiku usmjerenu prema različitosti ili jednakosti, a 25% njih izjasnilo se da nemaju pojma postoji li ista politika kod njih. S druge strane, tek 56% zaposlenih kod developera koji imaju politike koje promiču različitosti i jednakosti, tvrde da se ta pravila provode na odgovarajući način.

Da bi bolje razumjeli podatke koje prenosi IGDA valja znati kako izgleda tipičan zaposlenik danog uzorka. Dakle, bijeli (71%) muškarac (79%) u dobi od 35 godina zaposlen je u Sjedinjenim Američkim Državama (44%), a identificira se kao heteroseksualac (86%) u braku ili dugoročnoj vezi (57%) bez djece (69%) i bez ikakvog oblika invaliditeta (79%). Ima univerzitetsku diplomu (45%) iz IT sektora (16%) ili game dizajna (13%).

Na kraju treba istaknuti da 21% njih tvrdi da bi industrija trebala udvostručiti raznolikost sadržaja igara kako bi uspjela u budućnosti, a zanimljivo je što je to bila druga najbiranija opcija odmah iza napretka u dizajnu. S time u vezi, Blizzard (8%) je proglašen najpoželjnijom kompanijom za rad, a sljedeći najčešći odgovori bili su Valve (6%), Nintendo (4%) i Bethesda (4%).