in

Napredak u Star Wars Battlefrontu II sada je brži i donekle pošteniji

DICE je korigirao ekonomiju Star Wars Battlefronta II u sklopu novog ažuriranja, čime je dodatno ubrzao napredovanje i otključavanje stvari u igri.

Star Wars Battlefront II našao se na meti kritika zbog brojnih propusta, između ostalog i toga što je igrače nagrađivao podjednako, bez obzira na učinak tijekom meča. Da je sustav pokvaren i da potiče grindanje pokazala je shema s gumicama koje su igrači stavljali na kontrolere kako bi im se lik kretao tijekom meča bez ikakvog inputa; jer kretanje je bilo minimalna aktivnost zbog koje iz meča ne biste bili izbačeni, a na kraju biste zaradili neznatno manje nego da ste stvarno igrali.

Srećom, DICE je rekao kako planira slušati povratne informacije igrača i prema njima korigirati igru. To se i dogodilo danas, u sklopu novog ažuriranja, koje je promijenilo tri ključne stvari u igri, izravno vezane uz njezinu ekonomiju, oko koje je i bilo najviše prigovora.

Prvo i najvažnije – povećao se broj novca koje igrači dobivaju na kraju mečeva. Premda povećana količina vrijedi za sve igrače, ovo bi posebno trebali osjetiti oni koji igraju najbolje u timu i imaju najviše eliminacija ili obavljenih zadataka.

Drugo, nagrade u Arcade modu povećane su za čak tri puta, čime igranje tog moda više nije besmisleno trošenje vremena. Doduše, i dalje ćete dnevno moći zaraditi 1500 Creditsa, nakon čega morate čekati 24 sata za novu nagradu.

Na kraju, Daily Login kutije sada će nagrađivati igrače s više dijelova za crafting. Dakle, samim pokretanjem igre od sada ćete dobiti više nagrada nego prije.

Sličnu promjenu u ekonomiji doživio je i Need For Speed Payback, no ostaje nam za vidjeti mogu li takve promjene donijeti iskupljenje za igre koje su zgriješile u startu.