in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Fascinacija proizlazi iz atrakcije lomljenja stvari: Instruments of Destruction budi neopisivu želju za razbijanjem

Izgleda fantastično

Čovjek zaslužan za lomljivu rapsodiju kultne igre Red Faction Guerrilla predstavio je svijetu svoj novi projekt, na uništavanje fokusiran Istruments of Destruction.

Destrukcija okoliša u videoigrama nešto je fascinantno. Iz samog koncepta uništavanja može proizaći zasebna zabava (npr. igre iz serijala Just Cause), a može ga se ukrotiti da bude centralna mehanika (vidi early access naslov Teardown). Fascinacija često proizlazi iz atrakcije lomljenja stvari do sitnih čestica, a jedna je to igra dobro demonstrirala još u eri konzola sedme generacije. Red Faction Guerrilla postavila je standard destrukcije okoliša koji nije nadmašio ni nastavak te igre. No, možda to pođe za rukom upravo najavljenoj igri – Instruments of Destruction.

Igra je to koju potpisuje Luke Schneider, tip koji je bio zadužen za tehničku stranu spomenute Red Faction Guerrille. Njegov se angažman itekako vidi jer Instruments of Destructions donosi vrlo napredan fizikalni sustav destrukcije. Žanrovski će igra biti u kalupu Besiegea, dakle naslov u kojemu će igrač trebati izgraditi vozilo adekvatne snage kako bi srušio građevinu pred sobom.

Instruments of Destruction najavljen je za PC. Krajem 2021. godine planira ući u fazu early accessa te u aktivnom razvoju ostati barem još godinu dana, možda i više, objašnjava Hcl.hr.

Trenutno igra ima 40 dijelova za sastavljanje vozila te ukupno četiri levela, no to će se povećati pred izlazak early access verzije, odnosno pred dolazak punog izdanja.