in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Patent za sustav dinamičnog mijenjanja težine u igrama – Igrače tjeraju na duže igranje?

Blagim povećavanjem težine igranja

Tvrtka Electronic Arts prošle je godine prijavila, a prije sedam dana registrirala patent za sustav dinamičnog mijenjanja težine u igrama s ciljem produženja igranja.

Znate ono kad si kažete odigrat ću kratko samo jedan meč, pa onda izgubite taj meč i odigrate još jedan i tako sve dok ne pobijedite – da niste uzalud igrali? Čini se, kako piše Hcl.hr, da Electronic Arts želi poticati igrače koji igraju igre u kraćim navratima da se uz njih zadrže duže – tako što će im dinamično povisiti razinu izazova, odnosno težinu igre.

Prije nekoliko dana objavljen je njihov patent za sustav koji automatizirano podešava težinu igre u vrlo sitnim mjerama, i najvažnije od svega – u pozadini, bez znanja igrača. Nije to novi koncept – slično se koristilo i još uvijek se koristi u hrpi drugih igara – jedan od najpoznatijih primjera dinamičnog mijenjanja težine jest kultni Resident Evil 4.

Međutim, cilj ovoga sustava koji je razvio Electronic Arts nije da igraču oteža ili olakša igranje ovisno o njegovim vještinama, nego je ideja ta da se blagim povećavanjem težine igranja igrače može duže zadržati u igri.

Primjerice, ako imate pola sata vremena za igranje, a igra vam pruži izazov kojega ne uspijevate riješiti u tih pola sata, postoji šansa da ćete igrati nekoliko minuta dulje kako se ne biste osjećali da ste protratili tih pola sata ne obavivši ništa. Čini se kako Electronic Arts cilja iskoristiti tu šansu produženog igranja.

Zašto im je uopće bitno koliko dugo netko igra njihove igre? U pravilu je ta stavka iznimno važna jer što je duže igrač u igri, to su veće šanse da mu se nešto dodatno proda ili šanse da će postati vjerni konzument neke franšize. Na kraju krajeva, većina igrača može igrati samo jednu igru istovremeno, a ako igrate igru Electronic Artsa, to znači da ne igrate igru neke druge firme, što je Elecronic Artsu isto tako bitno kad krenu usporedbe s drugim firmama na tržištu.

Naravno, kao i obično – sustav automatiziranog mijenjanja težine s ciljem produživanja igranja za sada je samo patent. A to znači da ne mora nužno biti materijaliziran te iskorišten u nekoj igri, ili pak više njih. Pitanje je samo – hoće li Electronic Arts biti transparentan ako se sustav jednoga dana i bude koristio.