in

Super Mario je u dobroj formi, ali Nintendo baš i nije zadovoljan

Super Mario ovih dana doživljava novu mladost. Aktualna Switch ekskluziva Super Mario Odyssey u svega tri dana prodana je u više od dva miliona primjeraka. Ili da to stavimo u impresivniju perspektivu, svaki treći vlasnik Nintendo Switch konzole kupio je igru u prva tri dana prodaje. Premda dva miliona prodanih primjeraka nisu previše u današnje vrijeme, usporedimo to sa Sonyjevom najprodavanijom ekskluzivom ove godine – Horizon Zero Dawn prodao se duplo bolje, ali ga je kupilo otprilike 6% vlasnika PlayStation 4 konzole.

S druge strane, Mario novu publiku aktivno pronalazi i na mobilnom tržištu. U zadnjih pola godine Super Mario Run zabilježio je preko 50 miliona preuzimanja, ili sveukupno preko 200 miliona preuzimanja. Prema po tome ne možemo odrediti točan broj aktivnih igrača, igra je od prošlog mjeseca ponovno u usponu nakon što je dobila nove levele, modove i likove.

Međutim, u Nintendu nisu zadovoljni – barem ne sa uspjehom Super Mario Runa. Kažu kako još uvijek nisu dosegnuli prihvatljiv profit od igre, što znači da silna preuzimanja aplikacije ne povećavaju broj kupovanja iste. Ipak, iz Nintenda tvrde kako se još uče poslu na tržištu mobilnih igara te da će to iskustvo prenijeti na buduće projekte.