Jučer smo pisali kako se Ubisoft pohvalio svojim investitorima da se Assasssin’s Creed Origins prodaje duplo bolje od svog prethodnika. Samo dan kasnije, i Activision ima identičnu izjavu. Call of Duty: WWII imao je uspješno lansiranje, možda ne kao u najboljim danima franšize, ali u prva tri dana zaradio je Activisionu više od pola milijarde američkih dolara.
No, nije dovoljno reći da se WWII prodaje bolje od pomalo nesretnog Infinite Warfarea. Pravi uspjeh novog CoD-a leži u tome što je zaradio više novca od Disneyjevog Thor: Ragnarok filma. Zapravo, prekrižite to. Novi je CoD prvog vikenda zaradio više nego Thor i Wonder Woman kombinirano. Tako barem kaže Activisionov izvršni oficir Eric Hirshberg.
Je li pošteno uspoređivati igru koja košta minimalno 60 dolara i filmove koje možete pogledati za šest puta manji iznos, to ostavljamo da sami prosudite. U bilo kojem slučaju, ako ste mislili da je CoD za staro željezo, rezultati prodaje pokazuju drugačije.