in

Call of Duty: WW2 prodaje se duplo bolje od Infinite Warfarea

Jučer smo pisali kako se Ubisoft pohvalio svojim investitorima da se Assasssin’s Creed Origins prodaje duplo bolje od svog prethodnika. Samo dan kasnije, i Activision ima identičnu izjavu. Call of Duty: WWII imao je uspješno lansiranje, možda ne kao u najboljim danima franšize, ali u prva tri dana zaradio je Activisionu više od pola milijarde američkih dolara.

No, nije dovoljno reći da se WWII prodaje bolje od pomalo nesretnog Infinite Warfarea. Pravi uspjeh novog CoD-a leži u tome što je zaradio više novca od Disneyjevog Thor: Ragnarok filma. Zapravo, prekrižite to. Novi je CoD prvog vikenda zaradio više nego Thor i Wonder Woman kombinirano. Tako barem kaže Activisionov izvršni oficir Eric Hirshberg.

Je li pošteno uspoređivati igru koja košta minimalno 60 dolara i filmove koje možete pogledati za šest puta manji iznos, to ostavljamo da sami prosudite. U bilo kojem slučaju, ako ste mislili da je CoD za staro željezo, rezultati prodaje pokazuju drugačije.